Среда, 28.06.2017, 11:58
Приветствую Вас Гость | RSS


Меню сайта

Категории раздела

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Блоги учителей
Главная » 2017 » Июнь » 11 » Звітування перед громадськістю
15:32
Звітування перед громадськістю

Щорічне звітування директора КЗ"ЛИСИЧАНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №30" перед педагогічним колективом та громадськістю відбулося 2 червня 2017 року. 

 Шановні присутні!

   Кожний навчальний рік має свої переваги та проблеми. 2016-2017 навчальний рік я вважаю успішним. У своєму звітуванні я хочу зупинитися та нагадати вам ключові позиції роботи навчального закладу.

 Як директор школи, у своїй діяльності  протягом звітного періоду, я керувалася  Законом України «Про загальну середню освіту», Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку для працівників школи, посадовими обов`язками директора, членів адміністрації та  всіх  працівників школи, колективною угодою, Положенням про порядок звітування  керівників шкіл перед  педагогічним колективом та громадськістю та іншими нормативними актами.

   Головною метою школи є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти. В центр всієї шкільної освіти колектив школи ставить особистість учня, забезпечення комфортних, безконфліктних і безпечних умов його розвитку, реалізації його природних потенціалів.

   Головними завданнями школи є:

- забезпечення реалізації права громадян на доступність та безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти; 

- виховання громадянина України;

- виховання  шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;

- виховання  в учнів  поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;

- розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;

- реалізація права учнів   на вільне формування політичних і світоглядних переконань;

- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;

- створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.

У нашому навчальному закладі навчаються 429 учня. Навчають, виховують, розвивають дітей 38 професіоналів педагогічної майстерності.

Із них:

- спеціаліст                                 ____3_____

- спеціаліст ІІ категорії            ____11____

- спеціаліст І категорії              ____2____

- спеціаліст вищої категорії    ____22___

- «учитель-методист»               ____5____

- «старший учитель»                ____8____

  У цьому навчальному році  5 вчителів нашої школи були відзначені грамотами обласного департаменту освіти, 2 вчителя міського відділу освіти, 4 грамотами міського методичного центру.

   У цьому навчальному році вся робота педагогічного колективу була спрямована на вирішення проблеми школи «Розвиток інформаційно-освітнього середовища закладу – як одна з умов забезпечення якісної освіти учнів».                                 

Навчальна робота

У 2016/2017 навчальному році в школі функціонували 19 класів:

  • початкова школа - 8 класи;
  • основна школа - 9 класів;
  • старша школа - 2 класи.

 

  Навчальний процес було організовано відповідно до робочого навчального плану на 2016/2017 н. р.  Робота педагогічного колективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів.

   У школі створена і діє система роботи профільного навчання в 10-11-х класах та допрофільного навчання в 8-9-х класах. З цією метою введено в навчально-виховний процес години на поглиблення вивчення  математики , української мови, англійської мови та на викладання курсів за вибором і факультативів, а саме: курс «Риторика», креслення, «Ділова українська мова», «Стилістика сучасної української мови».

  Для  9  учнів організоване індивідуальне навчання.

 Враховуючи потреби учнів, бажання батьків і можливості школи, 10-й та 11-й класи сформовані за двома профілями навчання – 10 клас - математичного  профілю, 11 клас – біолого-хімічного  профілю.

В перспективі організація поглиблене вивчення математика та іноземних мов для учнів 8-х класі, профільної підготовки 10-х класів з білого-хімічний профілю, математичного профілю та історичного.

  На кінець навчального року в школі навчалося 429 учня, всі учні 2-11-х класів атестовані.

  На високому і достатньому рівні закінчило 54% учнів.

 36 учнів отримали Похвальні листи за особливі успіхи у навчанні.

  Нагороджені Похвальними грамотами за особливі досягнення у вивченні предметів , з яких вони мають "12" балів, 8 учнів 11 класу.

  У структурі освіти початковій школі належить особливе місце, оскільки саме на цьому рівні закладаються основи для успішного подальшого навчання. Ураховуючи відмінності в рівні підготовки дітей до школи, психофізичному розвитку, соціальному досвіді й комунікабельності адміністрація вимагає  від учителів початкової школи кропіткої індивідуальної роботи для забезпечення всім учням високого стандарту навчання. Результат цієї роботи це 60% учнів 2-4 класу закінчили 2016/2017 навчальний рік на високому та достатньому рівні.

  Також важливим напрямком роботи педагогічного колективу залишалася проблема наступності у навчанні, адаптації до школи II ступеня учнів 5-го класу, до школи III ступеня - учнів 10-го класу. У 2016/2017 навчальному році для вирішення цієї задачі вчителі враховували психологічні особливості 10-11-річних дітей, рівень пізнавальної діяльності, з яким вони прийшли до 5-го класу, проаналізували проблеми, що виникають у дітей в адаптаційному періоді та спланували шляхи їх подолання. У 2016/2017 навчальному році школою було проведено підготовчий етап цієї роботи. Усі учні 4-го класу пройшли тестування практичним психологом школи. Тести опрацьовано, зроблено певні висновки.

 У листопаді 2016 року проведено засідання психолого-педагогічного консиліуму з питання наступності в роботі шкіл І та ІІ ступенів, адаптації учнів 5-х класів до школи II ступеня.

Нажаль рівень якості знань у середній школі значно менше ніж у початковій, це зумовлено віковими здібностями учнів, недостатнім контролем з боку батьків.

Втілення профільної та допрофільної підготовки сприяє створенню кращих умов для диференціації навчально-виховного процесу, розвитку індивідуальних здібностей учнів, самоорганізації та самореалізації особистості, розширенню соціальної компетентності старшокласників. Профілізація є одним із шляхів покращення якості навчання, виховання особистості, здатної до професійного росту в умовах сучасного суспільства.

Минулого року школа працювала за природничо-математичним напрямом (профіль – математичний, біолого - хімічний).

   Пріоритетним напрямком роботи школи з профілізації навчання в 2017/2018 навчальному році  буде створення умов для реалізації індивідуальних особливостей старшокласників, їх інтересів, потреб та орієнтація випускників на певний вид майбутньої професійної діяльності в реальних регіональних умовах; реалізація основних ідей профільного навчання учнів у старшій школі; сприяння встановленню рівного доступу до повноцінного навчання різним категоріям учнів залежно від їх індивідуальних здібностей і потреб; розширення можливості соціалізації учнів, забезпечення наступності між загальною і професійною освітою.

  Організація методичної роботи школи,  спрямована на створення нового змісту і форм навчання, дала можливість сформувати творчого вчителя, який ростить обдарованого учня. А тому головною метою діяльності педагогічного колективу є створення найсприятливіших умов для забезпечення високої якості навчання й виховання. Усім учням надається всебічна підтримка в різних сферах інтелектуальної, творчої та спортивної діяльності, допомога знайти себе, правильно оцінити і самореалізуватися. Більшість школярів бере продуктивну участь в різноманітних конкурсах, олімпіадах, спортивних змаганнях, Інтернет - турнірах тощо.

     На сьогодні в школі продовжує діяти програма виявлення та підтримки обдарованих учнів. Реалізація цієї програми здійснюється через навчально-виховний процес, діяльність педагогічної ради, науково-методичної ради, через систему виховної роботи, психологічну службу.

     Переможці ІІ  етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад: Логвінова К. 11кл.(українська мова та література), Персидська Є. 11 кл.( біологія та економіка), Дроздова А.8-Акл.(математика), Топільський А.8-Акл.(географія)  прийняли участь у ІІІ етапі  Всеукраїнських учнівських олімпіад.

    Переможцем ІІ  етапу у  VІІ  Міжнародному мовно-літературному  конкурсі учнівської творчості  імені Тараса Шевченко стала учениця 7-Б класу Головатюк Тетяна(вчитель Шарець М.М.), зайняла перше призове місце у ІІІ етапі (І відбір).

   У  ІІ  етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад брало участь 57 учнів, серед них 14 призерів  і за підсумками участі рейтингу НВЗ міста наша школа посіла  VІІ місце.

     Учні нашої школи стали переможцями  ІІІ  етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів:

  1. Топільський Артем─ І місце з географії (вчитель Хмелєвська Ірина Миколаївна)
  2. Логвінова Катерина ─ ІІІ місце з української мови та літератури (вчитель Щенятська Валентина Вікторівна);
  3. Дроздова Анастасія ─  ІІІ місце з  математика (вчитель Растєряєва Оксана Володимирівна);
  4. Персидська Єлизавета зайняла  ІІІ місце у ІІІ  етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології.

    У ІІ етапі конкурсів знавців  української мови імені Петра Яцика та мовно-літературному  конкурсі учнівської творчості  імені Тараса Шевченко брало участь 15 учнів, серед них 6 призерів.

       Отже, в порівнянні з минулим роком, кількість призерів у ІІ  етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад однакова, проте п’ять учнів приймали участь у ІІІ етапі та один учень у ІV етапі. У ІІ етапі конкурсів знавців  української мови зменшився на 1 учня, проте одна учениця приймали участь у ІІІ етапі. Топільський Артем, учень 8-А класу, приймав участь у ІV етапі .

     Окрім, предметних олімпіад, стало доброю традицією брати участь у міжнародних конкурсах. Так, у  2016-2017 н.р.  учні продовжили брати участь у конкурсах: «Соняшник», «Патріот», «Геліантус», «Кенгуру», «Олімпус», «Кришталева сова», «XI Регіональний турнір юних математиків пам’яті Г.Г.Євграфова», «Конкурс юних математиків пам’яті І.І. Антипова».

    На основі вище зазначеного можна зробити висновок, що адміністрація школи зберігає  наступність в навчанні, єдності педагогічних вимог до учнів у діяльності педагогічного колективу, урахування особливостей вікового розвитку дітей, запобігання перевантаження учнів, врахування індивідуальних особливостей учнів, розвитку творчих здібностей, використання активних форм організації навчально-пізнавальної діяльності.  Школа  надає якісні освітні послуги, які дозволяють учням отримувати вищу освіту на бюджетній основі.

     Протягом року питання виховної роботи розглядались на нарадах при директорі,  нарадах при заступнику директора з ВР, педагогічних радах. На педради були винесені такі питання, як «Робота класних керівників з підвищення якості знань та підготовки учнів до життя» і «Створення умов для формування здоров’язберігаючого середовища»

   Сьогодні у школі триває процес становлення виховної системи, яка б відповідала рівню творчих та психологічних особливостей дітей, педагогічний колектив готовий до визначення концептуальних шляхів існування і розвитку школи, чітко визначився з моделлю випускника школи, який повинен володіти усіма соціально значущими життєвими компетенціями.

   Зокрема, серед якостей, які повинні бути поціновані вихованцями школи, класні керівники найбільше виділяють такі: любов до Батьківщини, толерантність, почуття самоповаги та відповідальності, вміння жити у колективі, чітка моральна та трудова життєва мотивація. З цією метою класні керівники проводять комплекс заходів, серед яких найбільш цікавими та корисними були, наприклад, ярмарка милосердя “Твори добро”(Кошти з цього ярмарку були передані в організацію «Червоний Хрест» та на харчування дітям-переселенцям із соціально-незабезпечених родин), уроки мужності “Пам’ятаймо минуле заради майбутнього”; виховні години  на різні теми та уроки доброти.

Серед найважливіших проблем ВР у 2016-2017 навчальному році виділялася проблема співпраці класних керівників з активом дитячого самоврядування на засадах співробітництва, співдружності та демократії, підвищення авторитету шкільного та класного самоврядування, залучення дітей до органів самоврядування як засобу виховання творчої особистості.

Успішним у 2016-2017 навчальному році була участь школярів у загальноміських конкурсах, етапах обласних та Всеукраїнських акцій. Успішними виступами команди нашої школи є участь  у Всеукраїнському конкурсі «Відкривай Україну», спрямованого на патріотичне виховання учнів.

Вирішенню поставлених задач перед школою сприяє і мережа гуртків. Так, у школі працювало 25 гуртки, з них 3 спортивних , 3 технічних,  3 еколого-натуралістичних.  У цих гуртках було задіяно 313 учнів (73%). Діти - члени гуртків - брали участь у міських конкурсах та предметних олімпіадах, деякі з них стали призерами.

Велике значення у виховній роботі відводиться профілактиці правопорушень. Педагогам все складніше протистояти негативному впливу «вуличних» вихователів, тому в школі створено систему профілактичної роботи. Проводиться первинна профілактика: здійснюється контроль за відвідуванням учнями школи; розроблено правила для учнів; проводиться цикл бесід на правову тематику. Вторинна профілактика: у школі створена Рада профілактики; проводяться засідання шкільної координаційної ради; проводиться систематична індивідуальна робота з учнями.  На початку 2016-2017 навчального року на ВШО стояло 3  учні, на кінець року -6. В кримінальній поліції та ССД на початок року – 1, на кінець  - 0.

У 2016-2017 навчальному році колектив школи продовжив роботу в тісному контакті з родиною. Ясно, що без участі батьків в організації навчально-виховного процесу неможливо досягти  високих результатів. Тому робота з батьками займає у виховній системі школи одне з найважливіших місць. Крім  батьківських зборів проводились педагогічні консиліуми, конференції, засідання батьківського комітету,  святкові концерти для мам, створений інформаційний куточок «Для вас, батьки».  За результатами відвідування сімей можна зробити висновок, що більшість батьків стараються якомога більше приділяти уваги вихованню своїх дітей. Створюють, за можливістю, домашні умови для успішної навчальної діяльності і розвитку дітей (домашня бібліотека, спортінвентар, комп’ютер).

Але у  роботі педагогічного колективу є і невирішені проблеми:

- недостатній рівень культури поведінки вдома, у школі та громадських місцях ;

- недостатній рівень розвитку активності, самодіяльності та творчої ініціативи учнівської молоді;

- низький рівень морально-вольових якостей учнів;

- недостатня результативність пропаганди здорового способу життя;

- несформована потреба у регулярних заняттях фізкультурою та спортом;

- недооцінка ролі кожного учасника в житті дитячої організації;

- низький рівень умінь керувати групою чи колективом однодумців;

- не сформованість потреби у самовдосконаленні.

Виходячи з вищезазначеного та розв’язуючи завдання державного законодавства, необхідно поставити перед педагогічним колективом такі задачі виховної роботи:

  • Формування громадянина – патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю;
  • Виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини та з повагою ставиться до традицій і культури інших народів;
  • Формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини;
  • Забезпечити повноцінний розвиток учнів, охорону і зміцнення їх здоров’я, залучати якомога більше учнів до занять у спортивних секціях;
  • Створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, залучати учнів до роботи шкільної дитячої організації самоврядування;
  • Взаємодія з родиною.
  •        За підсумками спортивно-масової та оздоровчої роботи у 2016-2017 навчальному році наша школа зайняла 4 місце  серед загальноосвітніх шкіл міста.

      

        Наша школа сьогодні є центром  творчих справ наукових ініціатив, передових педагогічних технологій, майданчик для практичної вчительської діяльності. Але для всіх нас це дім, в якому ми живемо, працюємо, радіємо і сумуємо, відчуваємо творчі злети, сповнюємось натхненням.

 

 Нехай лютують навкруги  вітри,

Затишшя душ в святий цей дім збери,

Нехай ідуть в майбутнє знов ізнов,

Освіта, дух і до дітей любов.

 

Дякую за увагу! 

Просмотров: 39 | Добавил: school30 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 0
Поиск
Календарь
«  Июнь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930