Понеділок, 21.05.2018, 19:38
Приветствую Вас Гість | RSS


Меню сайта

Категории раздела

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входа
Блоги учителей
Главная » 2018 » Травень » 11 » До уваги учнів 9-х класів!
09:52
До уваги учнів 9-х класів!

Оцінювання завдань атестаційної роботи з математики

Завдання 1-12 – це тестові завдання закритого типу на вибір однієї правильної відповіді із чотирьох запропонованих. Кожне із завдань 1-12 вважається виконаним правильно, якщо в бланку для відповідей до кожного завдання вказано тільки одну літеру, що, на думку учня, є правильним варіантом відповіді. Кожне правильно виконане завдання 1-12 оцінюється в 1 бал.

Якщо учень бажає внести зміни в уже записану відповідь до якогось із завдань 1-12, то він має замалювати клітинку з неправильною відповіддю та зробити позначку в той клітинці, що відповідатиме правильній, на його думку, відповіді.

Завдання 13-16це тестові завдання відкритої форми з короткою відповіддю. Кожне із завдань 13-16 вважається виконаним правильно, якщо в бланку для відповідей у відповідний рядок записано тільки правильну відповідь(наприклад, число, вираз, проміжок тощо). Правильно виконане завдання 13-16 оцінюється в 2 бали. Якщо відповідь є неправильною, то бали за таке завдання не нараховуються. Часткове виконання такого завдання(наприклад, учень знайшов один з двох коренів рівняння) оцінюється в 1 бал.

Якщо учень бажає внести зміни до якогось із завдань 13-16, то він має записати його номер у спеціально відведеній клітинці, а правильну, на його думку відповідь – у відповідному місці на бланку відповідей.

Завдання 17-19 – завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Кожне з цих завдань вважається виконаним правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язання з обґрунтуванням кожного його етапу то прийшов до правильної відповіді. Правильне розв’язання завдання 17 оцінюється в 4 бали, а кожне з завдань 18-19 – у 6 балів.

Критерії оцінювання завдань 17-19

Дії учня

Відповідна кількість балів за завдання

Максимальний бал - 6

Максимальний бал - 4

Отримав правильну відповідь і навів повне обґрунтування розв’язання.

6 балів

4 бали

Отримав правильну відповідь, але вона недостатньо обґрунтована або розв’язання містить незначні недоліки.

5 балів

3 бали

Отримав відповідь, записав правильний хід розв’язання, але в процесі розв’язування припустив помилки обчислювального або логічного (при обґрунтуванні) характеру.

4 бали

Суттєво наблизився до правильного кінцевого результату або в результаті знайшов лише частину правильної відповіді.

3 бали

2 бали

Розпочав розв’язувати правильно, але в процесі розв’язування припустився помилки в застосуванні необхідного твердження чи формули.

2 бали

1 бал

Лише почав правильно розв’язувати завдання або почав неправильно, але наступні етапи розв’язування виконав правильно.

1 бал

Розв’язання не відповідає жодному з наведених вище критеріїв.

0 балів

0 балів

 

Сума балів, нарахованих за виконання атестаційної письмової роботи (див. таблиця 1), переводиться в оцінку за 12 – бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів за спеціальною шкалою(див. таблиця 2).

Таблиця 1

Номери завдань

Кількість балів

Усього

1-12

по 1 балу

12 балів

13-16

по 2 бали

8 балів

17

4 бали

4 бали

18,19

по 6 балів

12 балів

Сума

36 балів

 

Таблиця 2

Кількість набраних балів

Оцінка за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів

0-2

1

3-4

2

5-6

3

7-8

4

9-10

5

11-12

6

13-16

7

17-20

8

21-24

9

25-28

10

29-32

11

33-36

12

Просмотров: 25 | Добавил: school30 | Рейтинг: 1.0/1
Всего комментариев: 0
Поиск
Календарь
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031